Deskundig advies
De markt van bureaustoelen, kantoormeubilair en ergonomische middelen is groot. Het is daarom fijn te weten met wie u zaken doet. Jarenlange werkervaring in de branche heeft ons doen besluiten om in 2012 zelf de markt op te gaan om onze heldere visie en kennis m.b.t. GOED ZITTEN en OPTIMAAL WERKEN en de bijbehorende diensten en producten aan te bieden. Dat doen wij niet alleen, maar samen met leveranciers, importeurs, montagediensten en desgewenst externe (interieur) adviseurs. U blijft één aanspreekpunt houden en wij zorgen zo voor de optimale werkplek voor u en uw collega's.

Duidelijke communicatie
Door onze korte lijnen en duidelijke afspraken met de leveranciers en importeurs in binnen en buitenland weet u snel waar u aan toe bent. Uiteraard wordt er in Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) en België geleverd. Uw goederen worden met onze transportdiensten of pakketdienst verzonden. Dit garandeert u van een correcte levering. U wordt uiterlijk een dag voor de definitieve leveringsdatum gebeld om deze (nogmaals) te bevestigen.
Tijdens een bezoek aan uw organisatie hebben wij duidelijke documentatie en (kleur)stalen mee en kunnen er desgewenst proefstoelen geplaatst worden. Uiteraard volgt er na levering een duidelijke gebruikersinstructie, zodat u optimaal gebruik kunt maken van de geleverde goederen.
Ook houden wij na levering contact met u om na te gaan of u nog steeds tevreden bent. Dat vinden wij FAIR.

Groot assortiment
Het doel van YourFairChair is om u, de klant, vanuit een helder advies een zo groot mogelijk aanbod kantoor- en project meubilair te bieden voor een scherpe prijs. Dit kunnen wij garanderen door slim gebruik te maken van de showrooms en magazijnen van leveranciers en importeurs in binnen- en buitenland. Natuurlijk bent u op afspraak altijd welkom in één van deze showrooms om meubels in het echt te ervaren. Of bij onze showroom in Zutphen. Dat vinden wij FAIR.
 

       

Snel leverprogramma's
Heeft u extra haast m.b.t. de uit te leveren goederen. Geef dit aan. We gaan direct voor u na wat snel geleverd kan worden. Afhankelijk van de het product / kleur en samenstelling kan de levertijd varieren van 1 tot 24 dagen. Dat laatste is pas het geval als het product speciaal voor u in productie wordt genomen.

(Betaal)gemak
Gemak dient de mens. Ook voor de klanten van YourFairChair geldt dit. Zo kunt u uiteraard uw bureau zelf monteren of gebruik maken van een vakkundige montagedienst. Die zorgt ervoor dat u verder kan met uw eigen werkzaamheden. Uiteraard wordt het verpakkingsmateriaal weer meegenomen door ons. 
Ook betaalgemak dient de mens, u kunt kiezen uit:

  • IDEAL, de meest gebruikte digitale betalingsvorm van Nederland. Met toegang tot internetbankieren bij uw bank kunt u veilig en snel betalen met iDEAL. U wordt tijdens het bestelproces, na het kiezen voor betalen via iDEAL, automatisch naar de beveiligde pagina van uw bank doorgestuurd. Eenvoudig en veilig dus.
  • Creditcard, natuurlijk kunt u ook met uw Mastercard of VISAcard betalen. Uw betaling verloopt in dat geval via een SSL-beveiligde server. Op die manier worden uw creditcardgegevens versleuteld verzonden. Wanneer u hier tijdens het bestelproces voor kiest, dient u de juiste gegevens in te vullen, zodat er een verificatieproces gestart kan worden. Betalen met creditcard is eenvoudig, snel en veilig. 
  • Vooraf betalen, is uiteraard altijd mogelijk. U ontvangt na uw bestelprocedure een digitale factuur met een overzicht van de bestelde goederen en betaalgegevens. Nadat deze factuur voldaan is wordt uw order direct in behandeling genomen. Eenvoudig en veilig
  • Op rekening (beperkt mogelijk), doen wij al langer zaken met elkaar en besteld u telefonisch, via de mail of via de website dan kan in een aantal gevallen op rekening worden gekocht. Soms vragen wij een aanbetaling. De mogelijkheid om op rekening te bestellen zal per bestelling bekeken worden. 
© 2012 - 2024 YourFairChair: voor comfortabele stoelen en functioneel kantoormeubilair | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel